2011-04-04
23:31:43

Helped with the kids..

Idag har jag äntligen för första gången på länge fått sova ut ihop med Matilda, det var länge länge länge sedan vi fick göra det senast :)  Sedan runt lunch så ringde de från Kyrkan och undrade om jag kunde hjälpa till med Barntimmarna och sedan även miniorerna!

Så vid 1-tiden så åkte jag till Kyrkan och M åkte hem, där höll det på äända till klockan 19, suck... då vart jag trött. på köpet så råkade jag få med mig Mariannes nycklar när jag gick hem så halvägs hem så ringde hon och var helt förtvivlad, så det var bara att gå tillbaka, stor SUCK! och sedan gå hem IGEN!

Dessförinnan skrev jag även på mitt anställningsavtal så nu har jag jobb fr om 1 Maj t om 31 Augusti som kyrkvaktmästare! najs!!!

Igår var jag föresten på Gudstjänst där barnkören sjöng och det var otroligt att se hela kyrkan (även pensionärerna) stå upp och sjunga och dansa, haha!  När man tänker på kyrkan i Tidaholm är det lätt att komma och tänka på hur glada alla är, en av de personer som alltid är glada är personen på bilden! Tack för det, det lättar verkligen upp allas vardag när du alltid ler!


Passar även på att lägga ut en bild på hennes duktiga dotter som sjöng i kören igår!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: